tiistai 19. joulukuuta 2017

Luukku 19, Q&A (14.8.2016)

 Tässä on vanha Q&A postaus joka on kirjoitettu 14.8.2016.
"Kuinka pitkä sä oot?
- Mä olen 174cm pitkä
Paljonko painat?
- Jumitan 64-65kg
Tavotepaino nytten?
- Välitavotteita mulla on monia mutta lopullinen tavoite on se 50kg
Mitä ajattelet lihavista ihmisistä? Jos kadulla tulee vastaan, ootko sillain hyi mikä läskikasa tms.
- En yleensä ajattele mitään lihavista ihmisistä. Joskus minun köy sääliksi heitä ja joskus ajattelen että en haluaisi olla kuten he. Mutta he ovat ihmisiä myös. Ja tässä oudoin ajatukseni, mielestäni lihavat voivat olla kauniita myös. Mutta tämä pätee kaikkiin muihin kuin minuun itseeni.
Miksi kannustat muitakin laihduttamaan epäterveellisen laihaksi? Eli miksi olet pro ana?
- Mä en tiedä miksi haluan olla pro-ana. Mun mielestä luisevat kehot ovat kauniita. Se kaikki minkä valtaan ihminen antautuu. Minusta on ihanaa kuinka ensin täytyy todistella analle että on riittävän hyvä hänen palvelukseensa. Kun ana hyväksyy sinut voit lopettaa todistelun ja kaikki muuttuu helpoksi. Ruoka ei enään kiinnosta ja laihtuminen on helpompaa kuin lihominen. Voi vain antautua analle. Voi vain heittäytyä sen syliin ja antaa sen suojella viedä kohti paratiisia, keskelle sitä luisevaa kauneutta.
- Kannustan vain pro-anoja tähän kaikkeen. Mutta en tässä realistisessa maailmassa mainosta pro-anaa. Jos joku tahtoo lopettaa pro-anailun. Niin minä lopeta hänen kannustamisensa. Ne jotka uskovat "terveellisiin" elämäntapoihin saa uskoa siihen ja minä taas uskon tämö olevan tervettä.
Lempi: Väri, vuodenaika, eläin?
- musta
- talvi
- hevoset
Kiva kesämuisto?
- olin kavereiden kanssa dokaamassa
Harrastuksia?
- ratsastus
- lenkkeily
- salilla käynti
Mikä saa sut surulliseksi?
- painon nousu
- peiliin katsominen
- kun näen lihavan ihmisen syövän herkkuja
- ja toki moni muukin asia
Mitä ajattelet niistä ketä yrittää parantua sh:sta?
- mulla on ystäviä jotka haluaa parantua ja mä tuen heitä paranemisessa. Jos joku haluaa parantua se ei ole minulta pois. Kute aikaisemmin kirjoiti että "normaalit" ja lihavat voivat olla kauniita. Mutta minä en itse näe "normaalia" kehoani kauniina.
Näetkö itsessäsi mitään hyvää?
- en päälle päin mutta välillä katsoessani peiliin yritän saada solisluuni, kylkiluuni ja lantioluuni näkyviin. Sitten silittelen niitä ja tiedän että ne ovat minulla pitää vain saada ne kauneudet näkyviin.
Millainen on unelma vartalosi?
- 50kg, kylkiluut, selkäranka, lapaluut, solisluut, lantioluut ja reisivako
Kadutko mitään tekojasi?
- kadun sitä päivää kun otin vastaan apua sillon en itse ymmärtänyt olevani pro-ana
Kiitos kaikille kysymyksistä!
Vastaan kyllä kaikkiin kysymyksiin kommenteissakin jos et löytänyt tästä kysymykseesi vastausta. Ja postaus ideoita saa aina ehdotella kunhan muistetaan että jotkin voivat olla vaikea toteuttaa koska...niin...tiedättehän...tahdon pysyä anonyyminä
Kiitos kun luit♡"

1 kommentti:

  1. Nää postaukset vuoden takaa on mun lemppareita joulukalenterissa. Ja oot ihana<3
    Ei mul muuta.

    VastaaPoista