perjantai 29. joulukuuta 2017

Kiitos sinulle, ihana

Kiitos sinulle.
Sinulle, joka olet lukenut blogiani.
Minun tarinaani.
Minun matkaani.

Kiitos sinulle, joka et ole rekistöröitynyt lukijaksi, mutta olet silti ollut kiinnostunut minun matkastani. Annat minulle voimaa. Olet ihana.

Kiitos sinulle, joka olet yksi 39 lukijastani.
Monelle se on pienimäärä, mutta minulle se merkitsee paljon.
Se ei ole luku, joka kertoisi kuinka suosittu blogini on.
Se on sydäntä lämmittävä luku ihmisistä jotka välittävät, jotka ovat kiinnostuneita kuulemaan elämästäni.<3

Kiitos sinulle joka ei ole kommentoinut ja kiitos sinulle joka kommentoi, kannustaa, tukee, auttaa jaksamaan.
Kiitos sinulle, joka lähetit sähköpostia.

Kiitos sinulle. Juuri sinulle joka tätä lukee.
Sinä ja kaikki muut olette antaneet minulle yhden syyn muiden syiden seassa elää ja jaksamaan.

Tänä joulukuuna blogiani on luettu noin 1000 kertaa enemmän kuin 2016 joulukuussa.
Se on minulle paljon.
Tänävuonna blogiani on luettu yli 7 700 kertaa enemmän kuin vuonna 2016.
Olen otettu. Erittäin otettu.

Muista sinä ihana, arvokas ihminen. Olet tärkeä. Olet upea. Olet hyvä monissa asioissa vaikket niitä itse huomaisi.
Muista, et voi nähdä sateenkaarta jossei välillä sada.
Muista, tähtiäkään ei näe ilman pimeää.

Kiitos vuodesta 2017. <3

2 kommenttia:

  1. Ehdin jo säikähtää, että nää olis ollu hyvästit. 😵

    VastaaPoista
  2. Kiitos itsellesi näistä motivoivista postauksista! Näitä on oikeasti ihana lukea. Vaikeuksien kautta voittoon. Jokaisella meillä on oma tarina taustalla. Sen ei tarvitse määrittää meitä <3 jatkan blogisi fanina vielä 2018! <3 tsemppiä

    VastaaPoista