perjantai 7. heinäkuuta 2017

Sh pilaa elämäni

Mä en käsitä itteeni. Nyt täällä kirjottaa se terve puoli musta. Se joka myöntää syömishäiriön ja erinäiset pakkomielteet.
Mulle kehittyy pakkomielteet nopeesti ja liikunta on ollu mulle pakkomielle jo pitkään. Nyt se vaan ehkä on lähtenyt lapasesta. Harmaan kanssa tänään juteltiin ja vängättiin ja hän sanoi että valehtelen liikaa. Ja nyt kun täällä kirjottelee tää terveempipuolisko niin mä myönnän että totta. Valehtelen syömishäiriöni takia ihan liikaa. Mä pistän liikunta pakkomielteet, pakko ajatukset, kaiken tän pään sisäsen helvetin muiden edelle. Mä laitan sen jopa oman terveyteni edelle. Kaks kertaa päivässä salille, pientä treenii viel laitoksella, pyörälenkki...ja vähäiset syömiset. Mutta mä saan sen terveen puolen itsestäni esiin vaan kun kirjotan. Jos joku tulisi nyt huoneeseeni ja kysyisi olenko syönyt hyvin niin taatusti valehtelisin kuinka paljon oon syöny ja kuinka haluum vaan pitää itestäni huolen. Mutta nyt kun se tervepuoli saa olla esillä tässä hetkessä kun kirjoitan niin ei ei ei. En saisi valehdella. Mun todellaki pitäs syödä enemmän. Mun pitäs käydä treeni ohjelman mukaan 4 kertaa viikossa salilla eikä joka päivä 2kertaa. Mun pitäs lopettaa vaa'alla ravaaminen
Mun pitäs tehä/ajatella ihan eritavalla. Mutta mä en pysty siihen. Se on sairaus en minä. Kinasteltiin tänääm Harmaan kanssa mun salilla käymisestä. Miksi? Siksi että Harmaa on huolissaan. Ja ihan aiheesta. + Hän yritti takoa päähäni sitä että mä joudun ongelmiin vielä. Sisälläni tää terve minä huusi että Harmaa on oikees ja pitäs rauhottuu ja tehä kuten Harmaa käskee. Mutta tää sairaus, tää saatan*n syömishäiriö ei myönnä mitään. Ei myönnä että muut voi huolestua, ei myönnä että tässä voi käydä huonosti, ei myönnä että rauta-arvot ja hemoglobiini on perseeltään. Koska sairaus puoli valehtelee jopa mulle itelle. Mä niin toivon että sä Harmaa lukisit myös tän. Ja pyydän anteeks. Mä niin haluisin olla terve ni kaikki ois hyvin. Mutta heti kun lopetan kirjottamisen pään sisänen helvetti jatkuu. Sisälläni huudan apua mut kun lopetan kirjottamisen valehtele  itelleni ja kaikille muille etten tarvii apua. Oon terve ja kaikki on hyvin.
Voi kunpa ois joku tapa mikä vetäis mut helvetistä pois.

2 kommenttia:

  1. Mä en tajuu. Sulla on syömishäiriö , mutta olet normaalipainoinen? Oliko se 78 kg? Haluat siis laihduttaa , mutta et onnistu? Vai millä tavalla olet syömishäiriöinen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Painoni on tippunut. Se oli pahimmillaan 81.6kg nyt se on 68kg. Syömishäiriö ei ole sama asia kun laihuus. Syömishäiriö on mielenterveys ongelma. Sh on sitä mitä päässä liikkuu eikä se ole painosta riippuvainen. Mulla on epätyypillinen laihuushäiriö jonka oireet on kutakuinkin samat mitä anoreksiassa. Anoreksia diagnoosi kuitenkin vaatii alipainon. Siksi diagnoosini on epätyypillinen laihuushäiriö.

      Poista