tiistai 18. heinäkuuta 2017

Pakkohoito

Mulla piti eilen olla tavallinen terapia käynti.
Eipä se sit ollutkaan. Ohjaaja lähti mun mukaan terapia käynnille vaikka halusin mennä nimenomaan yksin. Sitten yks kaks lääkäri pomppaa sinne huoneeseen ja juteltiin syömisistä ja liikunnasta. Mä huusin...ja lujaa.
"Mä en oo sairas!" "Mä en tarvii apua!" "Mä en haluu osastolle!" Jne.
Sitte mut raahattiin ambulanssilla tänne.
Mä oon siis tarkkailulähetteellä tahdonvastasesti. Ja perjantaina lääkäri päättää jäänkö tänne vai pääsenkö pois.
Mä yritän syödä. Noin 1000kcal päivässä ja syödä kaiken oksentamatta. Vaan perjantaihin asti. Sitten jatkan normaalisti omalla tavalla. Mua tosin tarkkaillaan nupolla aika tarkkaan. Mun paino otetaan jatkossa siellä kerran viikossa ja sitten mun on esitettävä että syön 1800kcal per päivä. Ja mun paino ei saa laskee. Koska sit se on merkki siitä että en oo noudattanu sopimusta. Kyllä mä täältä pian pois pääsen ja laihdutus jatkuu.
Ahdistaa olla täällä kun ei oo syytä olla tääl. En haluu apua.

2 kommenttia: