lauantai 15. heinäkuuta 2017

Kuulumisia

Jokainen päivä on ollut tosi rankka. Mun syömiset menee välillä huonommin ja välillä paremmin.
Siihen vaa'an antamiseen yöks poies oon jo tottunut. Liikunnan harrastminen on mun mielestä liian vähästä ja se ahdistaa. Tälle päivälle oli kirjotettu salitreeni ja kävin tekemässä sen aamupalan jälkeen. Eli tänään ei enään liikuntaa. Mun pää räjähtää. Mulla on turvonnut olo ja ahdistaa. Täällä laitoksessa on yks ohjaaja joka on jutellu mun kanssa aika paljon ja sen kanssa näköjään voin puhuu mistä vaan. Se oli mun mukana, kun kävin terapeutillani ja tietysti Ana tuli puheeksi. Mulle Ana on aika iso osa ja kuten varmasti moni on täälläkin huomannut niin puhun siitä aika ihmismäisellä tavalla.
Ja tottakai se on niin absurdi käsite, että se piti selittää aikoinaan jo terapeutilleniki vääntäen rautalankaa. Sanoin ohjaajalle, kun Ana tuli puheeksi, että selitän sen matkalla laitokselle. Tämä ohjaaja esitti paljon kysymyksiä Anaan liittyen ja vastasin kaikkeen, vaikka olisi ollut vaikeita kysymyksiä ja aiheita. Nyt on hyvä olo kun joku aikuinen ymmärtää mua ja Anaa. Mä myös näytin tälle ohjaajalla erään pro-ana verkkosivuston ja blogini. Lisäksi näytin hänelle thinspoa ja bonespoa.
Miksi? Siksi että hän saisi tietää aivan kaiken mitä mun päässäni liikkuu. Kun hän eilen laittoi lautaselleni ruuat ja mun piti syödä kaikki olin tosi näkyvästi ahdistunut. Mä tärisin ja pidätin itkua.
Ohjaaja kysy että eikö Ana anna mun syödä. Ja mä sanoin ei. Ja keskustelu jatkui. Ja se oli mahtavaa syödä niin että joku oikeesti ties mitä mun pääs tapahtuu. On muutenki hienoo kun nytten kun hän on tutustunut Anaan Hän ymmärtää paremmin jos valehtelen tai jos teen jotai muuta tyhmää. Tää ohjaaja tietää Anan kaikki temput koska kerroin ne sille. Näin mulla on turvallinen ympäristö eikä mun tarvii pelätä koska mä en joudu olee Anan kanssa kaksin kun Ana suuttuu.

Ja sitten aiheesta tuhanteen. Mun paino on tippunut. Mun paino oli viel kesäkuun alussa 81,6kg ja nyt tänä aamuna painoin 73,7kg. JEE!!!

2 kommenttia:

  1. Kyllä sun onkin hyvä laihduttaa vähän. Tuo 81.6 kg kuulostaa aika paljolta. Sun pitäis olla 182 cm pitkä, jotta et olis ylipainoinen. Mutta laihduta terveellisesti .

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuten jo tuossa sanoin. Niin olinkin tiputtanut painoni normaaliin painoon. Eli ellet huomannut en enään yuon postauksen aikana painanut sitä 81.6kg vaan 73.7kg. Nykyään painan 68kg. Eli kyllä. Painoa on tippunut. :)

      Poista