tiistai 14. maaliskuuta 2017

14.3 ajatuksia

Tähän päivään on mahtunu hyviä sekä huonoja fiiliksiä. Alotetaan huonommista uutisista. Meillä on sukset ristissä Rubiinin kanssa. En nyt kerro keskusteluistamme mitään. Mutta harmittaa kun oman sairauden vuoksi on ystävyys ja kaverisuhteita vaikea ylläpitää. Ja vaikken juttelisi minulle tärkeiden ystävien kanssa vaikkapa viikkoon he ovat minulle silti koko ajan yhtä tärkeitä. Enkä tarkoita olevani välinpitämätön vaikka se tuntuisi siltä. Pidätän itkua koska tilanne stressaa ja ahdistaa minua. Tiedän olen herkkä (lääkäri, psykologi sekä vanhemmat sanovat minua erityisherkäksi).
    Sitten positiiviset asiat. Olen Harmaalla yötä vaikka onkin arkipäivä. Meillä oli treenit niin myöhään etten olisi kerinnyt bussiin joten jäin yöksi. Tehtiin super hyvää ruokaa jossa kaiken lisäksi vähän kaloreita. Pastaa sekä kastiketta. Tai noh pastahan me korvattiin raastetulla kesäkurpitsalla ja kastikkeessa oli soijarouhetta sekä tomaattimurskaa. Sekä yhdessä operoitiin tätä blogin ulkoasua. Ja kyllähän meidän keskustelun aiheet oli aika laadukkaita.
Kohta mennään nukkumaan.
Toivon niin kovasti, että saataisiin Rubiinin kanssa asiat kuntoon.

~Hyvää yötä.~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti