tiistai 30. toukokuuta 2017

Kuulumisia ja vointi asiaa

Ensiksi pikaisesti kuulumisia ja kaikkee mukaavaa mitä on tapahtunu lähipäivinä.
Keijulapsen synttärit oli ja meillä oli tosi mukavaa. En oo ahminut. Ja Harmaan kanssa ostettiin salikortit. Olin Harmaalla yötä.  Me käytiin salilla ja sirkus treeneis. OPITTIIN UUS TEMPPU. Työsopimus ja oppisopimus on nyt virallisesti tehty.

Sitten vointi asiaan. Mua ahdistaa ja stressaa niin moni asia, että mun mielenterveys ilmottaa siitä. Nään iltasin harhoja enkä saa unenpäästä kiinni vaikka mä otan neljä 25mg quetiapineä.
Mä en silti ole niin huonossa kunnossa, että harkitsisin itsemurhaa. Tahdon vain satuttaa itseäni. Mun motivaatio parantumiseen syömisoireilusta on tosi hyvä. Mutta mun paino on noussut. Ja olen syönyt terveellisesti. Oon ruma ja läski. Se peilikuva piinaa mua. Mun pää sanoo niin voimakkaasti, että pitää vähentää syömistä. Ja alan pian taas uskomaan sitä.

2 kommenttia:

  1. Siis ootko normaalipainoinen ja yrität laihtua? BMI?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä olen normaali painossa ja kun kirjoitin tuon tekstin toukokuussa yritin laihduttaa. Nyt noin 5kk tuon postauksen jälkeen olen lopettanut laihdutuksen ja yritän parantua syömishäiriöstä. Tällä hetkellä bmi on 22.2

      Poista