tiistai 16. toukokuuta 2017

Muutto ja parantuminen

Minulla alkaa syksyllä hevosalan opinnot ja tämän vuoksi minun on muutettava toiselle paikkakunnalle. Ja koska minua ei päästetä yksinasumaan täytyi keksiä ratkaisu. Ja ratkaisu tuli nopeasti. Laitos, sama laitos jossa ystäväni Harmaa asuu. Minullla aloitetaan siellä kolmivaiheinen itsenäistymis prosessi.
Mun päässä liikkuu kaks asiaa. Toinen on se että laihdutan sielläkin ja valehtelen ettei kukaan huomaisi tai että yritän päästää tästä irti ja yritän parantua. Mä en tiedä mitä pitäisi tehdä. Kertokaa te mielipiteitänne jatkanko laihdutusta vielä laitoksessa vai yritänkö parantua.

3 kommenttia:

  1. Aina kannattaa edes yrittää parantua! Siitä on varmasti hyötyä noissa sun opinnoissakin. Käsittääkseni tää hevosala on sun unelma ala, niin ei kannata antaa minkään pilata sitä varsinkaan kun asialle voi tehdä jotain :)

    VastaaPoista
  2. Mä toivon sydämeni pohjasta, että uskaltaisit parantua. Se ei oo helppoa, mutta susta vois tulla onnellinen. Laihtuminen ei sitä onnea tuo.

    VastaaPoista