perjantai 12. toukokuuta 2017

Tavotteita

Mä oon aina pahimmillakin hetkilläni osannut suunnitella tulevaisuutta. Jopa niinä kertoina kun olen yrittäny itsemurhaa. Toki sillon tulevaisuus on ollut vain vaihtoehto B jos selviäisinkin. Ja joka kerrasta olen selvinnyt ja onneksi minulla on ollut aina vaihtoehtoja elämisen varalle. Nykyään en enää tahdo tappaa itseäni. Välillä todella huonoina päivinä se toki käy mielessä ja usein mietin, ettö voi kunpa kuolisin. Vaikka minulla on itsetuhoisuutta vielä olen kehittynyt sen käsittelyssä. Ja tämä vointini PIENI mutta merkittävä paraneminen mahdollistaa minulle tavoitteet ja niiden saavuttamisen

Tavoitteitani:
- olen 3-luokkalaisesta saakka tavoitellut/unelmoinut hevosalan opiskelusta ja nyt tulevana syksynä se mahdollistuu
- laihtuminen ihanne painooni
- salaa toivon myöskin että saisin jätettyä laihduttamisen, pakonomaisen painon tarkkailun ja tämön kaiken taakseni
- tavoitteeni on muuttaa täysin omilleni viimeistään sinä päivänä kun täytän 18
- tavoitteena olisi olle hevosen peruskouluttaja 2019 ja sitten ostaa oma hevonen ja jatko-opiskella joko valmentajaksi taikka ratsastuksen opettajaksi
- tavoitteeni on myös päästä seuraavan kahdenvuoden aikana kilpailemaan esteratsastusta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti