perjantai 5. toukokuuta 2017

Fiiliksiä +paino asiaa

Mua on ahdistanu paljon. Mun elämän tilanne on todella hektinen. Ja musta tuntuu, että mun mielenterveyden tilani huononee tämän hetkisen tilanteen takia. Aloitan hyvistä asioista kuitenkin.
    Eli mulla oli palaveri yhellä lastensuojelu laitoksella. Se meni hyvin. Mä pääsen sinne heti, kun sieltä vapautuu paikka. Siellä on käytössä itsenäistymisohjelma, jonka mä menisin sinnä käymään läpi ja sitten muuttaisin omilleni. Se on avohuollon sijoitus ja mä haluan sitä, mutta silti se pelottaa ja ahdistaa. Onneksi Harmaakin asuu siellä.
Toinen ihana asia on se, että saatiin sovittua välimme Rubiinin kanssa. Se tuntui hyvältä ja tuntui, että kivi olisi vierähtäny sydämmeltä pois.
    Sitte huonot uutiset. Mulla epäillään astmaa, joka on mun tulevaisuude tuhoaja. Oon unelmoinu hevosalan opiskelusta kolmosluokkalaisesta saakka ja jos mul todetaan astma se unelma tuhoutuu. Ja oon hevosalan varaan rakentanu koko tulevaisuuden suunnitelmani.
Toinen on se että mun sydänfilmissä olikin jotain. Ja nyt minulla on tässä piahkoin uudet verikokeet ja sydänfilmi. Mä toivon että se on vaan jotain pientä joka johtuu siitä että jännitän. Noh...toivottavasti asiat selviää pian.
    Tää kaikki tuntuu niin isolta mun pääni sisällä. Muutto laitokseen, astma epäily, sydän juttu, ysiluokan loppuminen jne. Mun pää on ylikuormittunut. Teen asioita joita en normaalisti tee. Käyttäydyn oudosti. Kotona olen energiaa täynnä. Ihan kuin olisi jokin mania päällä. Joko olen h*lvetin kiukkuinen tai hyper aktiivinen ja iloinen. Höpisen itsekseni, nauran kotona melkein koko ajan. Ja pelleilen vaikka on paha olo. Unohtelen asioita ja käyn hitaalla. Unohdin nupo aikanikin sitten unohdin fysioterapia aikani. Kokeeseen luin hulluna ja vielä opettajan kanssa kerratessa osasin asiat ysin tai kympin arvoisesti, mutta kun sain kokeen eteeni aloin itkeä enkä enään muistanut mitään. Sain koko ysiluokkani huonoimman numeron 7+ edellisistä kokeista sain 9puolen ja 10-. Mitä tämä on? Olen myös ahminut TODELLA PALJON! Painoni myöskin on ollut korkeimmillaan mitä IKINÄ ENNEN! 78.0KG!!! Painoindeksin mukaan lievä YLIPAINO!!! Löysin netistä todella tarkan dietin. Se ei ole vain sellainen syö tänään 800kcal jne. Siinä on tarkasti jokaiselle päivälle oma ateria suunnitelma ja kerrotaan mitä milläkin aterialla saat syödä. Kalori määrä ei ole se ihanteellinen 500kcal tai 800kcal, mutta ainakaan en ahmi ja olen jopa laihtunut vähän. Tänään aamulla painoin 75.7kg eli tippunut neljässä päivässä 2.3kg. Ja juu osa varmaan on nestettä mutta silti. Kyllä tämä vielä hyväksi kääntyy. (Tai ainakin toivon niin)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti