tiistai 25. huhtikuuta 2017

Tein virheen

Ekaksi taas kerron, että olen ahminut enkä uskalla mennä vaa'alle. Se on nyt varmasti suurin lukema mitä siellä vaa'alla odottaisi.
On huono omatunto, mutta silti haluan koko ajan syödä. En pysty lopettamaan.
Sen lisäksi olen tehnyt ison virheen.
Menin kaverillen (joka on poika) yöksi. Ja tiedän hyvinkin ette hän on seurustellut yli vuoden erään tytön kanssa. Mutta olemme kavereita joten ei siinä olisi ollut mitään ongelmaa...vai oliko sittenkin?
Menin kaverilleni ja pyysin saada patjan, peiton, tyynyn, peiton ja lakanat. Hän sanoi, että laitetaan ne myöhemmin. Keskustelimme heitimme läppää kuten ennenkin. Yhtäkkiä keskustelumma meni syvällisemmäksi. Kävimme todella deeppejä keskusteluita. Kello oli yhtäkkiä 4.30 aamuyöllä. Ja otin unilääkkeeni ja valmistauduin nukkumaan menoon. Kaverini sanoi, että voisimme nukkua samassa sängyssä kun kavereita olemme. Hän nukkui boxereilla ja minä yöpuku päällä...tai niin minun piti. Kaikki karkasi käsistä. Lopulta hän riisui minut. Ja siitä se eteni kiihkeisiin suudelmiin jne. Enempää en selitä mutta mitään SELLAISTA ei kerinnyt tapahtua. En ymmärrä mikä minuun meni. Olin ihan mukana suudelmissa jne. En laittanut vastaan. Nautin siitä yöstä. Se oli ihanaa. Mutta nyt kadun. Kaverinihan petti tyttöystäväänsä MINUN kanssani!!! Kaverini tyttöystävä ei tiedä tästä mitään. Se oli vain yksi yö. Mutta mikä saattoi minut olemaan mukana tässä. Olen kamala. Inhoan itseäni enemmän kuin koskaan.
Nyt te kaikki pidätte minua h*orana ja pettäjänä. Mikä minua vaivaa!? Mitä päässäni oikein liikkuu!?! Auttakaa! Olen sekoamassa!

2 kommenttia:

  1. Ei mitään hätää. Useimmille ihmisille varmasti tulee vastaavanlainen tilanne jossain vaiheessa eteen. Ei sun tarvitse tuomita itseäsi tästä, ajattele vaikka että ei niin olisi käynyt, ellei niin olisi tarkoitettu. Niinkuin että kohtalo vaan saneli nyt käyvän näin.
    Olisi lapsellista tuomita sut ihmisyydestä.
    Bless you <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos todella paljon. Lukiessani kommenttisi itku tuli. Kun itse tuomitsee itsensä on mukava kuulla että joku ulkopuolinen ei tuomitse❤

      Poista