sunnuntai 17. toukokuuta 2020

Mistä apua?

Mä en tiedä mistä hakisin enään apua syömishäiriöön.
Käyn juttelemassa poliklinikalla, päiväosastolla, fysioterapiassa ja ravitsemusterapiassa.
Sekä oon kierrellyt eri ympärivuorokautisilla osastoilla (psykiatrisilla osastoilla siis).
Aikuisen pakkohoitokriteeritkin on tosi korkealla. Enkä tietty pakkohoitoon tahdokaan.
Kaikissa minun kokeilemissa avohoitopaikoissa tarvitaan kuitenkin omaa motivaatiota PALJON.
Eikä sitä nyt kauheasti ole. Silti tahtoisin salaa apua ennenkuin olen siinä pisteessä, että pyörtyilen...TAAS.
En tiedä mitä tehdä. Olisiko teillä mitään vinkkejä?

4 kommenttia:

  1. Oon miettiny viime aikoina ihan samaa! Ei kriteerit hoitoon pääsyyn sais olla niin korkeet, joko pitäs olla ihan kuolemassa tai sitten supermotivoitunu? Siihen väliin jää hirveät määrät ihmisiä, jotka tarvitsee apua! Toivottavasti saat apua ajoissa ♡ Voimia!

    VastaaPoista
  2. Otat sitä hoitoa vastaan ja taistelet 💪

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en tiiä mistä löytäisin motivaatioo :/
      Mun motivaatio on kuin on/off nappi joka on rikki.

      Poista