torstai 22. kesäkuuta 2017

Stressaa

Mua painaa tavattoman kova ahdistus ja stressi. Mulla ei oo ollut tänäänKÄÄN ylimäärästä aikaa. Herätys, aamupala, raamisten suunnittelua (raamattu tunti) ja raamiksen veto, leirikisojen suunnittelu ja sen veto, iltaohjelman suunnityelu ja sen pito, seuraavan päivän jumalanpalvelukse suunnittelu jne... Ainoo hetki kun sain olla täysin yksin oli kun kävin toisessa rakennuksessa suihkussa. Kello on taa yli puolen yön tarkemmin ottaen 0.30. Mun pitäis tämäkin aika käyttää iltahartauden kirjoittamiseen ja sen harjoitteluun. Kerron omasta elämästäni ja mielenterveyongelmistani sekä fyysisistä tapaturmistani ja miten niiden kautta tulin uskoon.

Sen lisäksi että stressaa niin en saa täällä unta. En tiedä mistä se johtuu. Lääkkeetkin kun on käytössä. Heräsin viime yönä neljä kertaa. Joka kerta kun heräsin katsoin kelloa ja yritin ymmärtää ettei tarvitse vielä herätä. Mutta en meinannut ymmärtää. Esim. Noin klo 4.30 heräsin ja katsoin puhelimesta kellonajan. Ja vaikka katsoin kelloa olin nousemassa sängystä ylös ja luulin että on aamu.
Viime yö oli hirveä.

Sitten vielä yksi stressin tekijä. Mulla on jalkapöydän yksi luu ollut pitkään kipeä eniten se kipeytyy kävellessä. Kävin näyttämässä sitä lääkärille ja hän sanoi että se on rasitusmurtuma. Kävin kuitenkin röntgen kuvissa ja sain soittoajan lääkärille. Olen kävellyt kepeillä vähän yli viikon. Ja tiistaina lääkäri soitti ja uutinen ei ollutkaan kovin hyvä. Ei rasitusmurtuma, ei kunnon murtuma, ei lihas jumia tai revähdyksiä. Jotain pahempaa. Se olisi liian vaikeaa kertoa töstä aiheesta nyt. Väsyneenä sekä herkkä aihe koska se on muutos ja rajoten. Kerron tästä parin päivän sisällä. Hyvää yötä ❤

Ps. Kirjotus virheet on inhimillisiä etenki jis nukkuu 3-4h/yö

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti