keskiviikko 16. toukokuuta 2018

Hyvästi, ootte rakkaita <3

Mä en tiedä kuinka tarinat lopetetaan.
Mutta enskiksi kuulumiset.
Mulla on ihan hyvä olla vaikka muutto ahdistaa. Lopullisesti muutan laitoksesta 1.6. Mulle tulee ens kuussa koiranpentu ja kaikin puolin odotan tulevaisuudelta hyvää. Minulla ja poikaystävälläni tulee nyt toukokuussa 2018 vuosi täyteen.
Mä pelkään, etten pärjää yksin asuessa, mutta luotan siihen, että ympärillä olevat ihmiset ei hylkää mua, jos mulla lähtee menee huonoon suuntaan. Mä uskon, että he auttavat kyllä ja on tukena.

Jokainen teistä, eli just sinä. Sinä, joka lukee tätä ruudun toisella puolella.
Sinä olet auttanut jaksamaan. Jokainen katselukerta on auttanut jaksamaan, jokainen kommentti ja s-posti, jokainen joka on instagramissa tullut juttelemaan ja kommentoimaan. Jokainen, joka on vain lukenut blogiani on ollut mukana mun tarinassa. Mä haluan kiittää niin nöyrästi, kun vaan voin ja toivon, että se välittyy sulle. Mä kirjotan tätä kyyneleet valuen, mutta tähän hetkeen tää on oikein.
Mun tarina ei ole loppu vielä. Mun tarina jatkuu vielä ja pitkään. Mä oon taistellut syömishäiriön kanssa ja olen voiton puolella. Mä selvisin masennuksesta. Mä selvisin itseni satuttamisesta ja useista itsemurha yrityksistä. Mä oon vahva ja oon selviytyjä.

Olet rakas ja arvokas ihminen.
Älä ikinä unohda sitä. Kehu itseäsi ja anna itsesi lupa voida hyvin. Anna itsellesi lupa rakastaa itseäsi. Olet ansainnut sen. Ole sinäkin selviytyjä ja jatka taistelua. Mä tiedän että sä voitat<3

Sä voit aina tulla puhumaan mulle.
Sähköpostitse: anapro750@gmail.com
Ja instassa @irti_kahleista
Sun ei tarvitse ajatella, että katoan.
Mun tarinaa voit seurata instagramissa.

Ja mä lupaan sulle yhden jutun!
Tasan vuoden päästä 16.5.2019 mä kirjoitan tänne vielä. Mä kirjoitan viimeisen koosteen elämästäni tänne. Jos siihen mennessä useampi on pyytänyt minua takaisin kirjoittamaan saatan jatkaa vuoden päästä. Lisäksi lupaan edelleen vastata kaikkiin kommennteihin mitä kirjoitatte. Eikä tämä blogi tule poistumaan.

"Jonakin päivänä vielä lennän"
Mä alan olemaam irti_kahleista.
Nyt minä, Jasmin olen päässyt lentoon.
Nyt kuulitte oikean nimeni.
Jasmin

~On aika hiljaa kiittää ja kättä puristaa
Nyt meidät yhteen liittää vain muistojemme maa
Jäi jälki sydämiimme
Jälki unelmiin
Teille laulamme nyt näkemiin

Turvallista matkaa me toivotamme näin
On aika purjeet nostaa ylöspäin
Turvallista matkaa aalloilla elämän
Kanssa hyvän ystävän~
- Pekka Simojoki

Sä selviät kyllä kaikesta. Luota muhun <3

1 kommentti: