sunnuntai 18. helmikuuta 2018

Leikkaus tulossa

Ensin vähän päivittelyä. Syömisten kanssa on mennyt rennommin. Mutta muuten vointi onkin heitellyt. Ilta ahdistukset on kovia. Yksi pieni ahdstuskohtauskin on tullut.
Pian on synttärit ja täytän 18v...
Olin eilen 17.2 Helsingissä eläinten ääni mielenosoituksessa. Oli tosi mukava päivä.
Jaaa sitten itse asiaan.
Eli tulevana tiistaina 20.2 on leikkaushoitajalle aika ja heti sen perään on sydänfilmi sekä verikokeet.
Ihanaa. Minä kun niin paljon verikokeita rakasta(pelkään).
Ja leikkaus on siitä viikon päästä eli jo 27.2.
Minulla on kokoajan sellainen olo, ettei se voi mennä hyvin. Ei vain voi.
Koska on jo niin hyvä tuuri, että sain ajan leikkaukseen näin nopeasti joten ei kahta hyvää tuuria voi käydä peräkkäin.
Kauhee katastrofi ajattelu päällä siitä kuinka mun elämä ja unelmat romuttuu.

Nooh mutta what ever on vaan jotenkin niin paljon asioita päässä.
Tuntuu, että kaikki olis vaan "ihan sama".
Niin moni asia kiinnostaa ja o kivaa jne...mutta silti olen vaan "ihan sama"-meiningillä.
Pääkoppa ei jaksa pyörittää kaikke tätä mitä tässä on menossa ja tulossa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti