perjantai 22. syyskuuta 2017

Suljetulla

Tiistai ilta meni huonosti...
Mua vahdittiin koko yö. Sitten ambulanssilla lähettiin sairaalaan päivystykseen ja siellä lääkäri teki lähetteen psykiatriselle osastolle.
Sitten palattiin puoli neljän aikaan yöllä laitokselle ja menin nukkumaan pariksi tunniksi. Sitten lähettiinkin ajamaan suljetulle päin. Syynä siis mun rajut mielialan muutokset ja tunteiden vuoristorata jolle en voi itse mitään. Ekaa kertaa musta tuntuu että saan apua. Oikeasti! Nyt mun asioita ei täällä vähätelty kuten ennen. Lääkäri jopa myönsi ekaa kertaa että kun en voi hallita tunteitani niin olen oikeasti vaaraksi itselleni. Lääkäri on tuttu päiväosasto ajoilta ja hän tietää oireiluni. Hän sanoi että olen ollut samassa pisteessä 2vuotta ja että nyt on katsottava asioita uudesta näkökulmasta ja mulla epäillään epävakaata tai kakssuuntasta. Ja nyt mulla alotettiin Lamictal 25mg. Se on lääke jotai ei yleensä käytetä alle 18 vuotiailla eikä muutenkaan ensisijaisesti. Mutta lääkäri oli sitämieltä, että kaikki perus konstit ja lääkkeet on kokeilu joten on aika ottaa kovemmat keinot käyttöön. Oon pari viikkoo osastolla että saadaa lääke startattuu ja nähään ettei tosta tuu haittavaikutuksia. Mutta siis tästä äkillisestä voinnin huononemisesta johtuu tämä etten ole kirjottanut pitkään aikaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti