torstai 7. syyskuuta 2017

Mitä mä haluan

Mitä mä haluan? Mä en tiedä.
Haluaisin elää tervettä elämää.
Haluaisin olla terve.
Parantuminen ei ole helppo prosessi.
Se on pitkä ja vaikea.
Se kuluttaa paljon voimia.
Mulla ei ole voimia siihen tällä hetkellä.
Mulla ei ole motivaatioitakaan niin paljoa että jaksaisin taistella 110% paranemisen edestä.
Mun terapeutti sano mulle suoraan että hän on aivan avuton. Hän kertoi ettei keksi enään mitään miten auttaa minua.
"Mä myöskin tajusin sen etten mä voi pitää sua elossa vaikka mä sitä kuinka yrittäisin" , hän sanoi.
Siinä vaiheessa olin purskahtamassa itkuun.
Terapeuttini kysyi multa myöskin miten Anan saisi hiljennettyä ja kukistettua.
Minä kohautin olkapäitäni.
Sitten terapeutti sanoi että lääkkeillä sen saisi osittain nujerrettua mutta mulle ei uskalleta kokeilla lääkkeitä.
Mutta mä oon ajatellut että entäs jos luovutankin. Jos en enää jaksa. Jos vain lopetan syömisen. Mitä sitten tapahtuu?
Mä en tiedä.
Mä en tiedä yhtään mitä mun pitäis tehdä...

1 kommentti:

  1. Voimia sinne! <33 Ehkä jos et ala tekemään elämää mullistavia päätöksiä VIELÄ. Vaan ensiksi mietit, oletko halukas parantumaan! Tähän ei ole oikeaa eikä väärää vastausta. Ei ole myöskää syytä hävetä jos ei halua parantua!

    Koita vaikka ajatuskarttaa ja kokoa sinne sun mietteitä, miettimättä muiden mielipiteitä, Anan jne. Ainoastaan SINUN mielipiteitäsi.

    Haluan ehdottomasti antaa halin ;-; Virtuaalihali <33

    VastaaPoista