maanantai 9. lokakuuta 2017

Takapakkia

Mä pääsin tiistaina 3.10 osastolta sen jälkeen mulla on mennyt vain vointi reilusti alamäkeen.
Tänään 9.10 olen ollut syömättä. En vain yksinkertaisesti ole kyennyt syömään. Sen sijaan olen juonut viisi kupillista kahvia.
Lääkkeitäkin on rönkitty niin etten saa nukutta sitäkään vähää mitä ennen. Lamictalia on nostettu, mutta lääkäri sanoi että sitä tullaan vielä nostamaan vähintään kahdesti.

Sitten jotain positiivista. Mulla oli ekaa kertaa elämässäni ratsastuskisat. Esteitä luokassa 40-50cm.
Ja voitin! Olen tyytyväinen suoritukseeni.
Sitten toinen positiivinen asia eli mulla alotettiin tekee uusia psykologisia tutkimuksia, koska mun oireiden kuva on muuttunut tosi paljon vuoden 2015 jälkeen.

Tää on nyt tälläinen tynkä postaus, koska halusin vain tulla kirjoittamaan kuulumiseni.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti