sunnuntai 26. huhtikuuta 2020

syömishäiriö + dieetti

Mulla alko fitfarm In dieetti tuossa reilu viikko sitten. Nyt voin sanoo että syömishäiriöisenä tuollainen dieetti ei ole hyväksi. Okei no nyt ainakin syön säännöllisesti ja tarpeeksi, mutta mulla pyörii nyt paljon enemmän taas päässä se jos siirtyisin syömään alle 500kcal. Ois paljon helpompaa vain syödä ilman että kaikki pitää punnita ja laskea. Tää triggeröi tosi paljon mua itteäni. Mut tiesin kun tähän ryhdyin että kaikki pitää punnita jne... Ja tiesin että voitan sh ajatukset. Ainakin vielä oon voitolla. Tää kestää neljäviikkoo ja toivon ettei tää pääty siihen et alan syömään syömishäiriön mukaan. Jos sulla on syömishäiriö tai on ollut niin ryhdy dieetille vasta kun olet voittanut sh:n kokonaan. Melkein parantuneelle tää voi tuoda takapakkia.

Mut mä oon päättänyt olla voittaja joten en enää tanssi sh:n mukaan. 

Kiitos kun luit. <3

2 kommenttia:

  1. Itelläki saman puljun dieetti menoillaa ja toki vast toine päivä alko tänää, mut itel on ainakin viel sellaine olo et saan tän kaut järkeä ja rytmiä syömisee ja motii treenaamisee. Toisaalt varmaa johtuu siit et koko alkuvuos meni enemmä ja vähemmä ahmies nii tää tuntuu oikeest laihuttavalt dieetilt :D Katotaa millaset on fiilikset sit ku oon pidemmäl täs dieetis!

    Mut mä pyydän ettet todellakaa mee takas mihkää alle 500 kalorin dieettii! Mä tiedän et sä pystyt kyl voittaa noi ajatukset ja keskittyy rakentaa kehostas terveellist ja hyvinvoivaa :) Paljo tsemppii!

    VastaaPoista
  2. kiitos ja tsempit myös sinulle♥

    VastaaPoista