perjantai 12. tammikuuta 2018

Uusi perheen jäsen tulossa

Se lähestyy...
Ai mikä?
Mun syntymäpäivä...
Täytän 18...
En halua vanheta.
Ajan kulumisesta seuraa pettymyksiä, päättymisiä ja lopulta minulla ei ole mitää eikä ketään.
Kuitenkin on asioita joita odotan tulevaisuudelta. Muutto omilleen pelottaa ja ahdistaa mutta sitten ostan koiran jonka omistajan kanssa olen ostosta ja ostoajasta jo sopinut.
Eli on jotain mitä odottaa.
Jalkaleikkaukseenkin pääsen.
Leikkausjonossa olen parhaillaan.
Sirkustelutkin alkaa. Ihanaa <3
Oli jotenkin tosi söpöä kun sanoin J:lle ostavani koiran ja näytin pennusta kuvan hänelle ja hän kysyi mikä on uuden perheenjäsenen nimi. Meidän perhe. Hih, suloista.
Ja mitä laitoksessa asumiseen tulee. Sain vihdoin omat aamu ja iltapalat.

Olen myös ajatellut tekeväni lastensuojelulaitoikseen liittyvän Q&A postauksen. Kaikkea saa toki kysyä lastensuojelun ympäriltäkin.

Kysymyksiä kehiin siis! ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti